torstai 19. toukokuuta 2022

Ympyrä sulkeutuu

 Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa.


Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi aika luopua. En ole kuitenkaan sitä halunnut tehdä teidän seuraajien ja hyvien keskusteluiden sekä purkamiskanavan takia.

Tämä blogi kertoo omaa elämänkertaani ja kasvutarinaani parikymppisestä nuoresta äidistä kolmekymppiseksi naiseksi. Olen kirjoittanut blogia seitsemän vuotta ja nimi on ainakin pariin kertaan vaihtunut. Näihin seitsemään vuoteen on mahtunut paljon ja osa asioista ollut todella kipeitä. Olen halunnut kertoa niistä, jos niiden esiin tuominen mahdollisesti auttaisi jotakin lukijaa.

Seuraavat pari viikkoa tulen kirjoittelemaan muuttohärdellin lomassa tämän hetkisiä kuulumisia. Kun asunnon ovi sulkeutuu viimeisen kerran, hiljenee tämä blogikin. Päätös ei ole helppo, mutta helpottava ja oikea. Koen olevan aika jollekin uudelle ja hieman eri näkökulmasta tulevalle. En poista nykyistä tiliä toistaiseksi, vaan postauksia voi edelleen käydä Instassa, Facebookissa ja blogissa lukemassa.

Jos haluat jatkossa lukea kirjoituksiani ja seurata meidän perheen elämää, laita mulle yksityisviestiä. Haluan jo nyt kiittää teitä kaikkia seuraajia näistä vuosista. 🙏❤️ 
Olen saanut matkan varrella tutustua somessa ja sen ulkopuolella mahtaviin ihmisiin. ❤️




Nyt sana on vapaa ja olisi kiva kuulla teidän ajatuksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...