keskiviikko 24. helmikuuta 2021

Muutosprosessi

 Elämäntilanteeni muuttumisen myötä bloginikin tulee muuttumaan. Elämäntilanteeni ei muuttunut kertaheitolla, vaan prosessina ja samalla tavalla uudistuu bloginikin. Aluksi mietin kokonaan uuden blogin luomista, mutta päädyin tekemään uudistuksen vanhan blogini päälle. Toki tätäkin asiaa saa kommentoida. Itse kuitenkin ajattelen niiden tähän astisten postausten olevan osa kulkemaani matkaa ja niiden asioiden myötä minä olen juuri minä. Joku voi toivottavasti löytää niistäkin toivoa ja vertaistukea omaan elämäänsä. Teen uudistuksia pala kerrallaan ja viimeisenä muutan nimen. Jos satut hukkaamaan blogini, laitathan minulle sähköpostia, jotta voin laittaa uuden linkin. 

Nyt sinulla on mahdollisuus olla vaikuttamassa uudistuvaan blogiini. Otan mielelläni kehitysideoita vastaan, jotta blogi olisi entistä miellyttävämpi lukea ja uudetkin ihmiset voisivat löytää mukaan. Otan kommentteja ja ideoita vastaan kommenttikenttään, sähköpostiin ja Instagramiin. 


Tulen jatkossa kirjoittamaan blogipostauksia erityislapseperheen elämästä ja varsinkin siitä, millaista on pyörittää yksin arkea vähintään joka toinen viikko. Kirjoitan äitiyden iloista ja kipuilusta rehellisesti. Haluaisin kirjoittaa lasten isän sairauden vaikutuksista elämäämme, koska se vaikuttaa todella paljon. En kuitenkaan voi tehdä sitä, koska minulla ei ole hänen lupaansa ja ne ovat hänen yksityisasioitaan. Mietin blogissani elämää ja naisena olemista sekä ihmisenä kasvamista. Elämän tunteiden kirjo värittää läpinäkyvää rosoista tekstiä. Kirjoitukseni tulevat aina olemaan aitoa, eikä mitään siloteltua kiiltokuvaelämää. Niitä on sosiaalisessa mediassa jo ihan riittävästi. 

Kiitos jokaisella mukana olevalle. 😊💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...