sunnuntai 23. heinäkuuta 2017

Laskettaisiko panssarit?

Kello soi aamulla ja pukeudun sekä syön reippaasti. Herätän lapset ja valmistaudumme töihin sekä päiväkotiin. Joka aamuiset taistelut ja poljemme vauhdilla, jotta ehdin ajoissa töihin...
Joskus on hyvä pysähtyä ja rauhottua, vaikka luonnon helmassa. Yksin, pois kaupungin hälinästä ja arjen pyörityksestä. Elämän vaikeita asioita ja kipeitä juttuja voi koittaa "unohtaa" tai peittää monella tavalla, niinkuin monet ihmiset tekevät. Aina voi yrittää paeta todellisuutta.
Onko lopulta koko elämä pakenemista? Koitetaanko peittää heikkoudet, rikkinäisyys ja omat tunteet muilta vai jopa itseltä? 
 Pysähtyminen voi tehdä kipeää ja voi tulla kovallakin ihmisellä itku sekä tunne hajoamisesta.
Mitäpä jos se onkin vai uuden alku? Mitäpä jos hajonneen tilalle voi alkaa rakentua uutta ja oikeasti parempaa elämää? Olisiko se sen arvoista, että laskisi hetkeksi panssarit? 
Joskus on hyvä olla toisen edessä heikkona ja haavottuvana, ihmisen joka rakastaa, on luotettava eikä hylkää. Ihmisen joka kuuntelee ja halaa eikä osoita sormella. Se voi olla merkityksellinen hetki. Se voi muuttaa elämäsi ja kulkusuuntaasi.
Minä olen kokenut paljon asioita ja rikkinäinen sekä vajavainen monessa asiassa. En ole sen parempi kuin sinä tai kukaan muukaan, mutta minä tiedän silti olevani arvokas sellaisena kuin olen. Joskus sitä tarvitsee tunnetasolla muistuttaa ja onneksi minulla on rakkaita ihmisiä sitä tekemässä. Minä tiedän myös, että sinä joka luet tätä, olet arvokas ja sinun elämällesi on tarkoitus. Kukaan ei voi viedä sitä sinulta, vaan se on juuri sinulle varattu. Sinä et ole sattumalta syntynyt tänne, vaan Jumala on sallinut sen. Hän on luonut sinut äitisi kohdussa. Hän rakastaa sinua enemmän kuin kukaan ihminen ikinä pystyy rakastamaan.
Kaipaatko muutosta elämällesi? Toivoisitko uutta mahdollisuutta? Haluaisitko alkaa rakentaa elämääsi uudelle pohjalle?
Ole rohkea ja ota "hyppy" tuntemattomaan. Soita tai laita viestiä jollekin tuntemallesi luotettavalle ihmiselle. Voit halutessasi laittaa luottamuksellisesti viestiä myös minulle. 

                  You are special, you are wonderful. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...