tiistai 24. helmikuuta 2015

Kiitollisuuden kukkanen

Niin usein tulee vain nähtyä asiat jotka ovat huonosti. Liian usein tulee vain valitettua.
Haluan nyt tästä kovasta sairaudestakin huolimatta listata asioita, joista olen kiitollinen tällä hetkellä.




1. Minulla on ihana koti, minne pääsen oman perheeni kanssa kunhan tervehdyn.

2. Lapset ovat jo melkein kokonaan terveitä, eikä heitä tarvinut viedä lääkäriin.

3. Lapsemme ovat perusterveitä. <3 <3

4. Minulla on ihanat vanhemmat joiden luona saadaan sairastaa. He auttavat lasten hoitamisessa, kun itse olen niin kipeä etten pysty.

5. Inhottavasta sairastamisesta huolimatta olen pitkästä aikaa saanut levätä ja nukkua kunnolla.

6. Pikku Karhu on herännyt viimeisen kolmen yön aikana vain 1-2 krt.

7. Minulla on ihana aviomies, kenen kanssa voin ja haluan jakaa kaiken. Minulla on joku ketä ikävöidä. <3

8. Tämä pitkä erossa oleminen ja kova ikävä saa taas muistamaan, millä oikeasti on merkitystä. "...Rakkaus...kaiken se kestää..."

9. Vaikeiden tilanteiden tullessa voin aina kääntyä Jumalan puoleen.

10. Minulla on ollut tänään jo parempi vointi.



                                         

                       

                            Tässä lopuksi kuva lempikukastani. <3   
                            (kuva Googlen kuvahausta)

2 kommenttia:

  1. <3 Oon kiitollinen kaikista teijän siunauksista! Ja teistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Salla! <3 meki ollaa kiitollisia susta ja teistä! ;) <3 toivottavasti nähtäis pian :)

      Poista

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...