maanantai 20. toukokuuta 2019

Minun päiväni


Tänään oli "äidin huoltamisen" päivä, josta koin hieman huonoa omaatuntoa.  Toisaalta minulla on nyt viikko "lomaa" ennen kesäkursseja ja lomalla saa tehdä juttuja, joista nauttii. Jos olisin työelämässä, olisin tällä hetkellä sairaslomalla sormeni takia.

Toiset lähtevät aamulla töihin tai kouluun ja minä lähdin hierojalle. Hierojalla käyminen on minulle välttämätöntä selkäni kunnossa pysymiseksi. Olen onnekas, kun olen löytänyt täältä luotettavan ja ammattitaitoisen hierojan itselleni. Hänen kanssaan on mukava jutella ja hän tutkii selkäni joka kerta ennenkuin aloittaa  hieronnan.

En edes muista milloin olen viimeksi käynyt kampaajalla. Se saattoi olla joskus helmikuun alussa tai tammikuun lopussa, koska en vain ole ehtinyt käydä sen jälkeen. Värjään hiukseni itse, koska kampaajalla värjääminen on mielestäni todella kallista. Miinuksena tietysti on, etten osaa itse laittaa raitoja tai muuta hienosäätöä. En ole vielä löytänyt 100% varmuudella vakituista kampaajaa tällä paikkakunnalla, mutta parissa paikassa olen käynyt pari kertaa. Nämä ovat helppoja, koska aikaa ei tarvitse varata etukäteen. Leikkautan hiukset ja värjäytän kulmat.  Tänään leikattiin sivuilta lyhyemmiksi ja niska melko lyhyeksi sekä siistittiin otsatukka suoraksi. Olin tyytyväinen kevyempiin hiuksiin.
Nautin suunnattomasti, kun saan uppoutua kirjoittamaan blogia kahvikupin äärellä. Se on kuin istuisi terapiassa prosessoimassa omaa elämää ja kiitos sinulle, että olet mukana tässä terapiassa. Olisi hienoa tehdä tätä joskus sivutyönä, mutta toistaiseksi tämä on harrastus. Toivon näiden postausten antavan jotain hyvää sinun elämääsi.

Sitten olikin aika palata arkisiin asioihin ja hakea Iso Karhu koulusta. Kävin terveyskeskuksessa näyttämässä sormeani ja onnekseni sain kuulla, ettei näytä tulehtuneelle. Paketin purkamisessa minua alkoi huimata ja sormi aukesi jälleen, mutta ei onneksi pahasti. Sain uuden paksun paketin ja uuden ajan keskiviikolle. Hoitajan ajan jälkeen kävimme kaupassa, missä Iso Karhu halusi auttaa käteni vuoksi. Kiitin häntä ja kehuin kotona miehellenikin pojan toimintaa. Kauppareissun jälkeen haimme Pikku Karhun päiväkodista ja suuntasimme kotiin välipalalle sekä ruoan laittoon. Lapset palasivat eilen kotiin paluuseen liittyy aina omat haasteensa. He kuitenkin menivät eilen ja tänään kiltisti nukkumaan.

  • Tällaista tänään ja katsotaan, mitä huominen tuo tullessaan. ❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...