maanantai 29. toukokuuta 2017

Kesälomalla

Olen ollut lasten kanssa tämän toukokuun kesälomalla ja nyt se lähenee loppuaan. Pojat palasivat tänään päiväkotiin ja minä koitan ahkerasti lukea tulevaan lääkehoidon tenttiin. Haikealla mielellä vein lapset päiväkotiin, mutta onneksi kesä on vasta alussa ja siihen mahtuu vapaapäiviäkin.

Olemme ehtineet lomalla touhuta monenlaista. Kotona laitoimme parvekkeen kesäkuntoon, pesin ikkunat (mistä olen ylpeä) ja siivoillut kaappeja sekä laittanut lastenhuonetta hieman uusiksi. Alkulomasta tuntui, että kesä on vielä kaukana ja luntakin satoi. Säät ovat kuitenkin parantuneet ja ollut muutamia lämpöisiä päiviäkin.



Talvi vs. Kesä











Minulla on ollut kaverin auto lainassa, koska hän on itse reissussa. Se on ollut todella ihanaa ja helpottanut meidän kulkemista. Olemme päässeet tapaamaan ystäviä muissakin kaupungeissa. Olen nauttinut siitä todella paljon, koska arjessa elämä pyörii aika pienissä piireissä. Samalla tulee muistutettua, että elämässäni on aivan ihania ihmisiä. Kiitos heille siitä. <3 Monia mukavia hetkiä ehtinyt olla:
 











💗Babyshowerit ja ystävien tapaaminen 
Joensuussa oli yksi loma kohokohdista. <3



💗 Grillikauden avajaiset. omnomnom.


 
💗  Iltapalaa piknikillä 
lasten tädin kanssa


💗  Kävimme ystäväni kanssa siivoamassa sairaalassa olevan ystävämme kotia, mutta tästä kirjoitan oman postauksen.
  
Olen ottanut paljon kuvia, koska luonnon herääminen ja kesän alkaminen on mielestäni niin kaunista. Rakastan kesää ja tuntuu, että itsekin herää valon lisääntyessä ja luonnon puhjetessa kukkaan.

 
 
Loma tuli sopivaan saumaan elämäntilanteeni kannalta, eikä tämä valitettavasti ole pelkkää juhlaa ollut. Kuukauteen on mahtunut monenlaisia fiiliksiä, mutta avaan niitä aiheisiin liittyvissä omissa postauksissa. 


Nyt toivon kuitenkin ihanaa kesän alkua kaikille! <3











   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...