keskiviikko 17. maaliskuuta 2021

Vajavainen ja virheitä tekevä ihminen

Olen tehnyt viimeisen vuoden aikana paljon itsetutkiskelua ja etenkin viime aikoina oman toimintani suhteen. 

Toisinaan on helppo syyttää muita ja nähdä heidän tekemänsä virheet, mutta omia on vaikea kohdata. Toisinaan muut ihmiset tuntuvat näkevän vain minun virheeni, muttei omiansa. Katkeruudesta ei seuraa mitään hyvää. 

Yritän tehdä elämässä parhaani, mutta läheskään aina se ei itselleni ja muille riitä. Teen elämässä paljon virheitä, enkä aina itsekään ymmärrä toimintaani. Luulen tekeväni oikein, mutta saan kuulla sen olevan väärin. Joskus olen ollut hieman äkkipikainen valinnoissani, mutta nykyään mielestäni käytän aikaa harkitsemiseen. 

Haluan kaikille hyvää, mutta silti satutan ihmisiä ympärilläni. Pyydän anteeksi, jos olen loukannut. Mielestäni olen kiltti. 

Olen vajavainen ihminen, joka opettelee elämään täällä monimutkaisessa ja vaikeassa maailmassa. Olen ihminen, jolla on ehtinyt tapahtua paljon asioita elämässä. 

Joskus toiset ihmiset saavat minut näkemään itseni täynnä virheitä ja epäonnistumista sekä itsekkyyttä. Tällaisia mietteitä ja kipuilua tähän iltaan. Päivä vain ja hetki kerrallaan opetellaan täällä olemaan ja elämään yhdessä. 
Mitä sinulle kuuluu? ❤️ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...