lauantai 11. huhtikuuta 2015

I am hoping

Heräsin erinäisten asioiden takia toissa iltana ajattelemaan tätä alkanutta vuotta ja elämääni.
Kaivoimpa tuossa esille tekemäni toiveet tälle vuodelle ja wau!

Voit tsekata haaveeni alla olevasta linkistä: 
http://uskismama.blogspot.fi/2015/01/toiveita-ja-haaveita-talle-vuodelle.html

<3 Mieheni työt jatkuvat ainakin vuoden 2016 toukokuuhun eli voin ainakin vielä vuoden olla lasten kanssa kotona. Pikku Karhu on sitten jo kaksivuotias ja Iso Karhu neljä ja puoli vuotta. Nyt on vielä mahdoton sanoa, haluanko olla vuoden päästä vielä kotona vai palata takaisin töihin. Sitä ei tarvitse murehtia, vaan nauttia siitä että saan ainakin vuoden nyt olla lasten kanssa kotona ja mennä heidän ehdoillaan.

<3 Olemme mieheni kanssa menossa toukokuussa kahdestaan Nouse Suomi- tapahtumaan ja pojat menevät isovanhemmille hoitoon. Ostin hänelle valmistujaislahjaksi liput. Menemme kahdeksi yöksi Flamingon hotelliin. Voi olla, että silloin sunnuntaina menemme vain lillumaan kylpylään. <3 Sitä odotellessa.


(Kuvat Googlen kuvahausta)

<3 Tammikuussa jo sain olla rukoilemassa kahden ihmisen puolesta, kun he halusivat tulla uskoon. Tuono viikonloppuna sain nähdä kahdeksan ihmisen ottavan Jeesuksen elämäänsä. :) 

<3 Toivoin saavani yhden uuden ystävän tänä vuonna. Olen nyt jo saanut kolme uutta ystävää. On ollut aivan huikeeta tutustuu uusiin ihaniin ihmisiin. Olen saanut herätä siihen, että tällä hetkellä mulla on enemmän oikeita ystäviä kuin koskaan. Ystävyys on aitoa ja välittävää. <3

Nyt on vasta huhtikuun alku ja noin monta haavettani on jo toteutunut. Tässä on tätä vuotta vielä kahdeksan kuukautta jäljellä. Odotan innolla mitä kaikkea vielä ehtii tapahtua. 

Pyöritellessäni elämääni ja noita haaveita huomasin asioideni olevan aika hyvin. Aina voi toivoa, että asiat olisi vielä paremmin ja olisi sitä ja tätä vielä enemmän, mutta haluanko elää muka sellaista elämää? Minulla on ihana ja rakastava aviomies. Lisäksi minulla on kaksi aivan ihanaa lasta, jotka ovat terveitä. Minulla on ystäviä, kavereita ja sukulaisia ympärilläni, jotka välittävät minusta. Minulla on vakituinen työpaikka odottamassa ja miehellänikin on töitä ainakin vuodeksi. Meillä on aivan ihana koti, missä viihdyn ja kaikki tarpeellinen on lähellä. Tajusin, että turha antaa vanhojen ikävien juttujen ja sanojen enää painaa minua alas. Olen nyt aikuinen ja minulla on asiat hyvin. Saan nauttia elämästä ja tästä hetkestä. 

(Kuva Googlen kuvahausta)


Nauti säkin elämästäsi ja tästä hetkestä! :) <3 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...