torstai 2. huhtikuuta 2015

Pääsiäistunnelmaa

Näin kiirastorstai-iltana pari videota, jotka todella kannattaa katsoa. 



"puhun siitä, että Messiaan tuli kärsiä kuolema ja ensimmäisenä nousta kuolleista sekä julistaa valon sanomaa niin meidän kansallemme kuin muillekin kansoille." (Apt. 26:23)

 "Itse hän meni vähän edemmäs, kivenheiton päähän, polvistui ja rukoili:
"Isä, jos tahdot, niin ota tämä malja minulta pois. Mutta älköön toteutuko minun tahtoni, vaan sinun."
Silloin taivaasta ilmestyi hänelle enkeli, joka vahvisti häntä.
Suuressa tuskassaan Jeesus rukoili yhä kiihkeämmin, niin että hänen hikensä vuoti maahan veripisaroiden tavoin." (Luuk 22: 41-44)

"Kun vastapäätä seisova sadanpäällikkö näki Jeesuksen tällä tavoin kuolevan, hän sanoi: "Tämä mies oli todella Jumalan Poika!" (Mark. 15:39)

Mietippä jos olisit ite tuossa? 


"Ja niin Jumala on minun pelastajani. Minä luotan häneen, en pelkää, sillä Herra on minun väkeni ja voimani, hän pelasti minut." (Jes. 12:2)

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja." (Ef.2:8)


"Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. 
Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen.
Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan. " (Joh. 3:16-18)

Oon vaan niin kiitollinen siitä, mitä Jeesus teki minun ja sinun sekä samalla koko maailman puolesta. <3 Tuollaista rakkautta en ole koskaan nähnyt enkä tule näkemäänkään. 

Nää on juttuja, mitkä mulla nousee näin Pääsiäisenä mieleen. Tänä vuonna nää on nyt jo auennu mulle aivan uudella ja henkilökohtaisemmalla tavalla. 


(Kuva Googlen kuvahausta)

Ihanaa Pääsiäistä kaikille. <3 <3 

1 kommentti:

  1. Olen tänä pääsiäisenä täynnä nöyrää kiitollisuutta ja valtavaa iloa siitä, että meille on annettu tämä pelastumisen mahdollisuus sekä kaikenkattava armo ja anteeksianto. Tämä on mulle ensimmäinen pääsiäinen kun Jumala on todella läsnä ja Jeesus mun sydämessä. On ollut upeaa miettiä, että juuri näistä pääsiäisen tapahtumista tässä kaikessa on kysymys! Ja se, että mä saan viimeinkin elää todeksi tätä asiaa, on uskomattoman hienoa. En voi kuin kumartaa pääni ja kiittää Jumalaa.

    Siunattua ja oikein ihanaa pääsiäisen aikaa!

    Susanna

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...