lauantai 24. lokakuuta 2015

Tätä mä niin inhoon...

En ole viime päivinä hirveästi kerennyt tai jaksanut kirjoitella. Kirjoitan myöhemmin siitä miksi...
Nyt kuitenkin inhokkiini...Yksi kausihomma, mitä niin inhoan on ikkunoiden peseminen. Minulta jää aina jonkunlaiset viirut, vaikka käytän mitä kikkakolmosta. 
Viime keväänä ikkunat jäi pesemättä, koska ei vain ollut voimavaroja perheemme kriisin vuoksi. 

Meillä on myös nyt haastavaa, mutta likaiset ikkunat alkoivat jo ärsyttää minua niin paljon, että päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ennenkuin tulee pakkanen. Päätin tehdä itseni ylpeäksi itsestäni ja pestä ne likaiset ikkunat. Lastenvahti lähti lasten kanssa ulos ja minä laitoin musan soimaan, jotta olisi rennompaa. Sain pestyä parissa tunnissa keittiön, olkkarin ja meidän makkarin ikkunat. Muutamia skraiduja jäi, mutta ovatpahan nyt ainakin puhtaat. 

Seuraavana päivänä Ison Karhun ollessa päiväkodissa ja Pikku Karhun nukkumassa, pesin poikien huoneen ja parvekkeen oven ikkunat. Oli ihanaa saada poikien ikkunoista katupölyt pois. 

Tiedän että pojat tekevät pian jo sormenjälkiä, mutta nyt ne on pesty eivätkä sormenjäljet kovin korkealla ole. Minä tein sen kaikesta huolimatta ja vielä mielestäni ihan hyvin. Jee! :) 

Mitä kausihommaa sinä inhoat vai onko sellaista? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...