perjantai 24. kesäkuuta 2016

Kesäkuvia

Pikkusiskoni oli meillä pari yötä viettämässä kesälomaa. Pojat odottivat todella kovasti hänen tuloaan ja sitten koko ajan he touhusivatkin. Siskolla oli myös järkkäri mukana, joten otimme sen puistoon mukaan ja kuvailimme. Sain muutamia uusia kuvia myös blogiini.
 
Meidän kaupungissamme on kesällä todella kaunista ja puistoista pidetään hyvää huolta. 

 
Herra on minun paimeneni,
ei minulta mitään puutu.
Hän vie minut vihreille niityille,
hän johtaa minut vetten ääreen,
siellä saan levätä.
Hän virvoittaa minun sieluni,
hän ohjaa minua oikeaa tietä
nimensä kunnian tähden.
Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.
 
(Ps. 23:1-4) 

Olen miettinyt jossain vaiheessa blogin uudistusta, mutta katsotaan milloin koen ajan olevan sopiva. Tässä nyt kuitenkin muutama "kasvoton" kuva meistä.




"Juhannus tarkoittaa valon ja keskikesän juhlaa jota vietetään kesäkuussa kesäpäivänseisauksen tienoilla. Monet kristilliset kirkkokunnat viettävät juhannusta Johannes Kastajan syntymäpäivänä, mistä tulee nimi juhannus." (Lähde: Wikipedia)
Ihanaa ja rentouttavaa Juhannusta jokaiselle lukijalle ja teidän läheisillenne! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...