perjantai 24. heinäkuuta 2015

Nyt myös Instagramissa

Monet kuuluvat nykyään facebookiin, instagramiin, twitteriin ja ties mihin. Itse olen halunnut olla selkeällä linjalla ja pysyä poissa mahdollisimman monesta.


Olen blogin kirjoittamisen myötä tosiaan innostunut valokuvaamisesta muutenkin kuin tekstien merkeissä ja halusin jakaa niitä muillekin ihmisille. Joten päätin siskoni kannustuksesta liittyä Instagramiin jakamaan kuvauksiani. Siellä olen myös nimimerkin takana, koska halusin yhdistää Instagramin ja blogini.

Instagramista voi siis käydä katsomassa kuvailujani nimimerkillä uskismama. Harjoittelen vasta sen käyttöä, joten anteeksi jos olen tehnyt jotakin väärin. Vinkkejä toki otan vastaan, vaikka tämän tekstin alle? Katsotaan mitä tästä tulee vai siirrynkö takaisin vanhaan. Kohti uusia haasteita! :)

P.s. kuvat Googlen kuvahausta 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. Arvostan sitä. :)

Ympyrä sulkeutuu

  Ympyrä sulkeutuu, kun suljen oven viimeistä kertaa. Olen viimeisen vuoden kipuillut tämän blogin kohtaloa ja tuntunut, että siitä olisi ai...